10.05.2009

Miss World Malaysia 2009 - MW




































PETALING JAYA : Seorang pelajar bidang undang-undang Thanuja Ananthan telah membuktikan peluang keduanya memperolehi kejayaan. Walaupun dia hanya seorang peserta akhir dalam Miss World Malaysia pada tahun lepas, dia tidak berputus asa dalam mencapai kejayaan pada tahun ini. Dia telah memenangi mahkota Miss World Malaysia 2009.

Miss World Malaysia 2009 telah diadakan di Sunway Pyramid pada 2 oktober lalu dan ini adalah pertama kali dilakukan di dalam pusat membeli - belah yang disaksikan oleh orang ramai tanpa bayaran masuk untuk menyaksikan Miss World Malaysia peringkat akhir.

Seramai 19 peserta Miss World Malaysia 2009 telah bertanding di peringkat akhir. Dan mahkota Miss World Malaysia 2009 telah dimenangi oleh Thanuja Ananthan, naib johan pula di sandang oleh Stefanie Chua dan tempat ketiga Christy Yeoh.

Thanuja yang berumur 23 tahun ini juga tidak menyangka bahawa dia akan memenangi mahkota Miss World Malaysia 2009 ini kerana semasa sesi soal jawab dia tidak dapat memberi sepenuh perhatian,luahan Thanuja.

Persembahan Miss World Malaysia 2009 kali ini amat meriah berbanding tahun lepas, kemeriahan peringkat akhir Miss World Malaysia 2009 membuat penonton merasakan teruja dalam menyaksikan pesembahan kesemua peserta dari mula sehingga habis pertandingan. by MOHD FAIHAN MOHD GHANI

1 comment:

Iffat Salleh said...

uih hebat nih..
pkai lens pjg or p depan??
dasat2