11.10.2008

Tentang Budak Fotografi

Tanggal 1 julai 1987 lahir lah seorang insan yang bernama Mohd Faihan B. Mohd Ghani... :P Dilahirkan di Hospital Besar Kuala Lumpur..Lahirnye di rumah sebenarnya..rumah lama di Cheras, Kuala Lumpur..Flat..Dua tahun kemudian berpindah di Kampung Melayu Sri Kundang...Dekat2 dgn Sungai Buloh..Sehinggalah sekarang menetap di sana...Seronok beb..kg. tu ade tasik..dulu time kecik2 suke jugak mandi tasik...lombong sebenarnye dulu...sekarang dah di panggil tasik dah..penuh pelancong asing je..haha..Tentang fotografi...time masuk diploma dulu..tibe2 je terpilih dalam bidang fotografi..mula2 tu tak tahu ape2...tapi dah lame..suke beb..syok habis..klik sini klik sane..melancong sini melancong sana..ramai member dapat..hehe..tak jugak sebab aku pendiam sikit..hehe..sape2 yang minat fotografi kongsi2 la tau pendapat2 dan pengetahuan yang ade tu..tak baik simpan je..hehe...aku still belajar lagi ni..ingat nak keje je tapi belajar la dulu selagi kita dapat peluang belajar kan..hehe..aku belajar di Universiti Teknologi MARA....ijazah saujana muda fotografi dan pengimejan kreatif...budak foto la katakan...tapi bnyk lagi yang aku nak kene belajar..so kongsi2 lah pendapat yang korang ade tu ye..
SALAM PERKENALAN...OK..

2 comments: